Di Akhir Garisan

Assalamualaikum semua pembaca budiman…

Hmm…sekian lama saya tak bertandang ke blog sendiri, rasa lain macam saja. Saya mohon maaf kerana tidak dapat menulis di sini disebabkan beberapa tugasan yang memerlukan komitmen di tempat lain. Biasalah..dah berkeluarga.

Saya juga mohon maaf kepada pelajar2 yang tertunggu2 skema jawapan kertas2 percubaan yang telah saya sertakan lewat dulu. Minggu depan keputusan penuh akan diumumkan! Maaf sekali lagi…

Sejak Jumaat rumah saya dikunjungi keluarga abang ipar yang duduk di Klang. Kedatangan mereka memang mengundang ceria dan bahagia buat saya sekeluarga. Seronok bila orang datang bertandang…Rumah sentiasa bersih dan kemas..hehehh.. Tambahan pula, anak2 mereka semuanya perempuan. Memang secocok dengan keluarga saya..

Sepanjang cuti akhir tahun kali ini, saya tak bercuti di kampung mertua sebagaimana kebiasaan. Cuma mengambil kesempatan menghadiri kenduri kahwin anak saudara suami supaya dapat bertemu dengan keluarga mertua. Itupun hanya 2 hari di Rembau. Kami menyewa bilik di chalet As Sofa, Rembau.

Suami sibuk mengatur perancangan untuk pengisian cuti anak2. Alyaa’ berkesempatan mengikuti program Tahfiz Al Quran anjuran Masjid UTP selama 3 minggu. Alhamdulillah dia sudah boleh menghafaz Surah As Sajadah walaupun terkadang kurang lancar. Alhamdulillah, satu ilmu baru buat dia.

Atiyyah pula, saya dan suami merancang untuk menghantar dia ke sekolah rendah walaupun belum umur 7 tahun. Alhamdulillah, dia telah diterima ke Sekolah Rendah Al Hidayah, Taman Maju bermula sesi sekolah tahun hadapan bagi Tahun 1. Semoga potensi yang ada dalam dirinya dapat dikembangkan dengan baik di sekolah tersebut.

Cuti sekolah pun sudah hampir berakhir. Bermakna lagi 2 minggu, sesi persekolahan 2011 akan bermula tidak lama lagi. Tapi rasanya, semua masih lagi dalam mood cuti..hehe..

Saya rasa itu sahaja coretan buat kali ini. Buat semua calon PMR 2010, cikgu doakan kamu semua mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR yang akan dimumkan Khamis depan.

Jumpa lagi! Assalamualaikum…

Leave a Reply

my typing speed

share this blog

Bookmark and Share

Bilangan Pengunjung

  • 38,605 orang

Kalendar 2010

December 2010
M T W T F S S
« Sep   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
