Album

Tu baru belah belakang taska..kat ampaian lama tu ada pokok sayur…mural tu ateh yang banyak lukis…dia je yg kreatif…yg lain kreatif lain..hehe

Ni pulak senarai nama anak-anak yang berdaftar. Cantik betul dlm gambo ye..
Anak kak Muna yang dlm langsir tu… Cantik kan? Macam rumah banglo! (Tu baru langsir..)
Yang ni, candid bilik pengasuh…Uja x bagi masuk. Tapi i terjah juga..(sorry..strawberry..)
Ni katil Kak Aya.. Dia tido sorang2…eiii…tak takut ke? HEhehee
Yang macam bilik hotel ni, tempat bertapa penyelia…Kak Bibah. Bagus, kemas..!
Dapat markah 100%.
Ni dari angle berbeza…Tambah lagi 500 markah!
Dapur pun kemas… bagus! Tambah lagi 300 markah!
Peti ais ni beli tahun lepas. Anak bertambah ramai, saiz pun mesti ditambah juga.
TV pun baru! baru seminggu beli. Seronok budak2 ni… tapi yg tak seronok, ramai yg ponteng sekolah. Pasti 4 tahun le tu… (termasuk la anak dara i..)
Tu dia..gaya penyelia kita menyusukan baby..Baby Akeef.
Time makan, baru balik sekolah agama rakyat.Bagus, makan, jangan tak makan!
Naim, tambah lagi nasi tu!! (heheh…)
Katil baby ni aset dari taska lama, tapi masih elok…
baby tidur sini, tak la kene langgar dek yg besar2 tu..
Bilik susu dan makanan bayi. Microwave pun ada..! Skrg dah canggih..
Kat dinding tu senarai menu yang dirancang untuk seminggu.
Kakak tu nama Ekin. Tapi bukan Puan Mawi.. bilik pakaian anak2.
Setiap drawer ada label nama setiap anak yg berdaftar. Untuk simpan pakaian dan diapers.
Bilik anak2 belajar dan buat kerja sekolah. solat pun di sini juga.
Anak2 lelaki yg selalu transit di bilik ini.

Bilik baby. 6 tilam single, 5 unit buaian spring. Semua tido bergolek je.. kadang sampai 3 jam ter`koma’ kat tilam yg best tu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

my typing speed

share this blog

Bookmark and Share

Bilangan Pengunjung

  • 38,605 orang

Kalendar 2010

December 2016
M T W T F S S
« Sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
%d bloggers like this: